Serwis całodobowy w Europie

VebaBox jest produktem jakościowym, który spełnia najwyższe standardy jakości. Parametry produkcyjne, testy i kalibracja są zgodne z ISO 9000-2000, RVA i ATP. Dlatego VebaBox daje gwarancję nawet na dwa lata! Ze względu na swoją unikalność VebaBox jest zawsze wyposażony w co najmniej dwa urządzenia chłodzące, więc funkcjonowanie zawsze będzie bardziej niezawodne, niż w przypadku innego transportu chłodniczego (Te są zawsze wyposażone tylko w jeden system chłodzenia)

Każdy VebaBox został wyprodukowany z najwyższą starannością, jednak awaria może się zdarzyć. Aby utrzymać standardy serwisu i gwarancji stworzyliśmy z naszymi dystrybutorami europejskimi “zasady gwarancji i serwisu VebaBox EU”.

Zasady serwisu

Veba posiada serwis całodobowy. Możesz zadzwonić na numer w Holandii w razie awarii. Gdyby operator nie był dostępny natychmiast, dostaniesz odpowiedź w ciągu 1 godziny (o ile Twój numer nie jest zastrzeżony). Operator oceni twoją awarię, kroki zostaną podjęte w ciągu 24 godzin i jeśli to będzie konieczne, awaria zostanie naprawiona w ciągu 48 godzin w każdym miejscu Europy. W odpowiednich przypadkach poinformujemy cię, do którego serwisu należy udać się samochodem lub dostarczyć VebaBox. Numer do serwisu można wybrać z każdego kraju w Europie.

Zasady gwarancji UE

Każdy VebaBox ma 2 lata gwarancji! Jeśli awaria wystąpi w tym okresie i przyczyna leży po stronie VebaBox wówczas naprawa jest bezpłatna. Dotyczy to zarówno części jak i robocizny. Koszty dojazdu lub dostarczenia VebaBox do serwisu, koszty tymczasowego użytkowania innego samochodu, awarie lub zniszczenia w wyniku niewłaściwego użytkowania lub powstałe w wyniku niewłaściwej i nieoryginalnej instalacji w samochodzie i wszelkie inne pośrednie koszty nie są objęte gwarancją.

(Informacje o zasadach serwisu, gwarancji i częściach zamiennych na poziomie dystrybucji – pytaj o warunki dla dystrybutorów)